Teams bij Loxia zijn zelf verantwoordelijk voor ondersteuning en onderhoud. Ons Green Team en de Service Desk zijn geweldige teams die werk uit handen kunnen nemen. De verantwoordelijkheid en de beslissingsbevoegdheid blijft echter altijd bij de teams zelf liggen. De Teamleiding blijft graag op de hoogte, maar mag na een beslissing of verandering geïnformeerd worden.

6 Navragen

You build it, you run it

De basisfilosofie rond ondersteuning en onderhoud is dat teams wendbaarder en sneller zijn als ze hierin zelf beslissingen mogen nemen. Er zijn als afdeling echter ook voordelen te behalen door bepaald werk uit te besteden aan centrale teams. Bij LOXIA hebben we twee geweldige centrale teams die de ontwikkelteams ondersteunen, het Green Team en de Service Desk.

Service Desk

De Service Desk is goed in communicatie met eindgebruikers en helpt hen om veel voorkomende gebruikersfouten en zelfs sommige technische issues op te lossen. In overleg nemen zij met veel plezier dat deel van de ondersteuning en onderhoud uit handen. Zij hebben natuurlijk ook hun eigen regels en procedures, maar de deur staat altijd open.

Contactgegevens

Greenteam

Het Green Team is zeer gepassioneerd bezig met installatie, configuratie en automatisering van operationele processen. Denk aan zaken als Azure infrastructuur, Jira & Confluence en onze mooie website. Het Green Team zorgt met veel plezier voor deze zaken en zorgt er ook voor dat we als gehele afdeling hierin beter worden.